Bästa skribenten på Diverse = Bitchig!
d***@hotmail.com
2004-11-30 10:45:16 UTC
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
**/kent
2004-11-30 15:41:07 UTC
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
Det gläder mej att du tycker så, Bitchan behövde verkligen dom
värmande orden. Och du verkar besitta en grym känsla för folk - och fä.

**/Skål.
ron
2004-11-30 16:33:00 UTC
Post by **/kent
Post by d***@hotmail.com
[...]
Jo, man kommer ju ihåg allt han skrev om poeten(?) från Malmö.
Så trovärdigheten är på topp.......................
bitchig
2004-11-30 19:24:13 UTC
Post by **/kent
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
Det gläder mej att du tycker så, Bitchan behövde verkligen dom
värmande orden. Och du verkar besitta en grym känsla för folk - och fä.
Varför tror du jag behövde dom?
Du tror jag är som dig?
LMN
Kent måste vara i flock och ha får som backar upp.
bitchig
Jo jag har förstått det.
maria
2004-11-30 20:30:07 UTC
Post by bitchig
Post by LMN
Post by bitchig
Varför tror du jag behövde dom?
Du tror jag är som dig?
Kent måste vara i flock och ha får som backar upp.
Jo jag har förstått det.
Nej, men titta här sitter LMN och bitchan och lallar ihop - på tal om får
som backar varandra...?
bitchig
Jaha?? Vad får dig att tro det?
Analyzer
2004-11-30 20:57:10 UTC
Post by maria
Post by bitchig
Post by LMN
Post by bitchig
[...]
Vad står du och bräker för, du hade ju chans på mig!

/Analyzer
maria
2004-12-01 16:02:52 UTC
Post by Analyzer
Vad står du och bräker för, du hade ju chans på mig!
Du, herr Ombytlig, jag ska be att få påminna dig om att jag var ditt
TREDJEHANDSVAL. Så tuppandet funkar inte rakt av i den här hönsgården - du
låter som LMN, men där stod jag iaf högst på listan.

PS. Har du hunnit titta lite närmare på Cathrins rumpa?
Catherin
2004-12-01 17:24:28 UTC
Post by maria
Post by Analyzer
[...]
Du kanske har länken att skicka Žhonom....annars får han den av mig !

Catherin
Analyzer
2004-12-01 18:08:11 UTC
Post by Catherin
Post by maria
Post by Analyzer
[...]
Känner mig utvald...

Analyzvarning - kan vara en fälla

Äh, skit i det, jag är intresserad!

/Analyzer
LMN
2004-12-01 18:09:00 UTC
Post by maria
Post by Analyzer
[...]
Du kanske har länken att skicka ´honom....annars får han den av mig !
Jag vill se den.
Analyzer
2004-12-01 18:04:14 UTC
Post by maria
Post by Analyzer
[...]
Skitsnack, jag la mig i brygga för dig men du bara promenerade förbi och
analytizk som jag är så beslutade jag mig för att ge upp och gå vidare.

Ja, LMN har erkänt god smak.
Post by maria
PS. Har du hunnit titta lite närmare på Cathrins rumpa?
Nej, inte intresserad.

Hmmmm, ny ljög jag visst...
Klart intresserad men har inte sett den, kan du inte beskriva den?

/Analyzer
LMN
2004-12-01 18:16:40 UTC
Post by Analyzer
Ja, LMN har erkänt god smak.
Japp, så är det.
maria
2004-12-01 22:15:26 UTC
Post by Analyzer
Post by maria
[...]
Din lille kåte tupp, först uppvaktade du Olivia, sedan Tindra - och
DÄREFTER mig.

Fantiserar du om frodiga kvinnor som ger dig lapdances på nyskurat däck?
Jag får upp den bilden här. Och det är ett grymt snyggt trädäck.
Låter det bekant?
LMN
2004-11-30 22:38:59 UTC
Post by maria
Nej, men titta här sitter LMN och bitchan och lallar ihop - på tal om får
som backar varandra...?
Det ÄR ju tramsigt. Ert lilla gäng som skrattar uppmuntrande åt varandra
är så tragiskt att jag nästan blir ledsen. Du har verkligen kört dig i botten
den senaste månaden. Så feg, så ynklig, så osjälvständig.
**/kent
2004-11-30 23:28:49 UTC
Post by LMN
Post by maria
[...]
Du påminner mycket om en tjej som heter Honung som jag känner.
Det bara gurglar ur en massa påhittat ordbajs - helt taget ur fantasin
utan minsta substans.

**/kent
Honung
2004-12-01 06:12:55 UTC
Post by **/kent
Post by LMN
Post by maria
[...]
"En tjej som jag känner..."
Dröm vidare liten
**/kent
2004-12-01 10:10:28 UTC
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Jag känner dej så tillvida att det är ett litet UFO i dej.
Stöpt i samma form - lika rund å tillplattad.

**/kent
LMN
2004-12-01 10:33:02 UTC
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Vågar du skriva här när varken maria eller Tindra är här och
backar upp dig?
**/kent
2004-12-01 14:28:23 UTC
Post by LMN
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Herrejösses, inne på BBL-forum är jag ensam mot 10-15 kacklande fjas.
Det finns 'en' kille till, men han är tyst när jag postar.

Sluta hitta på massa saker nu, att du rädd för maria å Tindra framgår klart.
Men jag förstår dej, dom är duktiga.

**/kent
Catherin
2004-12-01 17:29:25 UTC
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Ha ha ha ha... Ensam mot 10-15 kacklande fjas ? kan det vara för att de
andra tupparna inte tycker att du platsar bland de stora grabbarna utan ser
dig som en kyckling som springer till mamma och lipar så fort det osar katt
? ho ho ho

Och du ! Nästa gång du lägger dig på rygg och tar fram kuken kan du väl
vända på dig...jag föredrar dina rövhår för jag vill ha något grovt att
sitta på !

/Catherin
LMN
2004-12-01 18:11:43 UTC
Post by Catherin
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Hahahahahaha! Kent boxas från ställe till ställe. hahahahahahah

Hjälp Kent nu, Tindra!!!
Tindra
2004-12-01 19:40:54 UTC
Post by LMN
Post by Catherin
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Det enda jag kan hjälpa DIG med är min lugnande närvaro. Men den räcker nog
eftersom det och DU och inte Kent som skriker efter oss i princip varje
inlägg. Seså, mamma är här nu.
**/kent
2004-12-01 21:23:51 UTC
Post by Tindra
Post by LMN
Post by Catherin
[...]
HAHAHA.. LMN, det finns tutte till dej också, ta för dej?

**/kent
**/kent
2004-12-01 18:41:33 UTC
Post by Catherin
Och du ! Nästa gång du lägger dig på rygg och tar fram kuken kan du väl
vända på dig...jag föredrar dina rövhår för jag vill ha något grovt att
sitta på !
/Catherin
"Du, vi vill inte ha det fula språket här inne kan du respektera detta?"

**/kent
Catherin
2004-12-01 18:51:41 UTC
Post by **/kent
Post by Catherin
[...]
4 sekunder kan jag ge dig så du hinner runka färdigt samtidigt som du håller
kvar bilden med dig som admin !

/Catherin
Nils Nilson©
2004-12-01 17:38:19 UTC
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Är det då du trollar där?
--
Nils Nilson©

"Jag är BÖJD att hålla med."

(*/kent 2004-10-06 00,27)
Honung
Jag har härdat hans ryggrad lite... ta det varsamt och fint nu.
LMN
2004-12-01 16:12:37 UTC
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Kent ger jag ändå godkänt. Det är dom två lättstyrda fittorna i hans
släp som är sorgligare.
maria
2004-12-01 16:24:10 UTC
Kent ger jag ändå godkänt. Det är dom två lättstyrda fittorna i bitchans
släp som är sorgligare.
Men älskling, så du säger om bitchans vänner!
bitchig
2004-12-01 16:44:04 UTC
Post by maria
Kent ger jag ändå godkänt. Det är dom två lättstyrda fittorna i bitchans
släp som är sorgligare.
Men älskling, så du säger om bitchans vänner!
Ännu ett exempel på hur maria läser inlägg och varför man ger upp att svara
på dom efter ett tag.
Se och lär.
LMN
Förfalska är det enda den falska slynan kan.
maria
2004-12-01 17:29:01 UTC
Post by LMN
Post by bitchig
Ännu ett exempel på hur maria läser inlägg och varför man ger upp att svara
på dom efter ett tag.
Se och lär.
Förfalska är det enda den falska slynan kan.
TITTA!!!! LMN BACKAR UPP BITCHAN!!!!!

LMN, din inkonsekvente lille manirunkare.
bitchig
2004-12-01 17:54:14 UTC
Post by maria
Post by LMN
Post by bitchig
[...]
Backar upp? Ska han sluta ha åsikter helt bara för att inte får hålla med
någon?
maria
2004-12-01 18:06:05 UTC
Post by bitchig
Post by maria
Post by LMN
Post by bitchig
[...]
KOLLA!!!!! Nu backar bitchan upp LMN tillbaka!!!! Det här är ju inte klokt.
Epidemin grasserar!
LMN
2004-12-01 18:10:52 UTC
Post by maria
Post by LMN
Post by bitchig
[...]
Är du avundsjuk på kvinnor som har *starka* män
på sin sida?
Tindra
Ja, men finns såna?
maria
2004-12-01 22:16:17 UTC
Är du avundsjuk på kvinnor som har *starka* män på sin sida?
Är du avundsjuk på män som har *starka* kvinnor på sin sida?
maria
2004-12-01 17:18:26 UTC
Post by bitchig
Ännu ett exempel på hur maria läser inlägg och varför man ger upp att svara
på dom efter ett tag.
Se och lär.
Jag antar att du inte är medveten om att du precis demonsterade exakt
motsatsen till vad du själv påstod...

Nu har du "visat och lärt" alla att du INTE slutar svara på mina inlägg...
bitchig
2004-12-01 17:20:59 UTC
Post by maria
Post by bitchig
[...]
Klart jag inte slutar svarar på vissa inlägg.. vem kan låta bli?
Du är rolig.
Tindra
2004-12-01 20:01:09 UTC
Post by bitchig
Post by maria
Post by bitchig
[...]
En klassisk bitchan-vändning på ett debattsjälvmål. Sparka ut bollen igen
och hävda att den aldrig var inne. Eller möjligen: sparka ut bollen igen,
medge att den var inne, men hävda att antal bollar i mål inte har något med
slutresultatet att göra.
LMN
2004-12-01 16:45:24 UTC
Kent ger jag ändå godkänt. Det är dom två lättstyrda fittorna i bitchans
släp som är sorgligare.
Men älskling, min fitta ligger vidöppen för dig!
I sinom tid skall jag nog ta hand om dig.
maria
Är det fortfarande din favoritfantasi?
LMN
Nej, du ligger 34356 plaster efter bitchan.
Analyzer
2004-12-01 18:12:32 UTC
Post by maria
Post by LMN
[...]
När du skrev 'mina fingrar luktar' så blev du allas favoritfantasi!

/Analyzer
LMN
2004-12-01 18:19:07 UTC
Post by maria
Post by maria
Post by LMN
Post by LMN
[...]
Kan du inte utveckla vad du hade gjort då, maria?
Det inlägget från en torrboll som du, var lika överraskande som
att Sharon ställt sig och heilat i Knesset.
Tindra
2004-12-01 19:55:40 UTC
Post by LMN
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by LMN
Post by **/kent
Post by Honung
Post by **/kent
[...]
Fårskalle.

Ditt första val är lammkött- men blir du ännu mer hysterisk får du nöja dig
med (sladder)tacka.
maria
2004-12-01 16:21:13 UTC
Du har verkligen kört dig i botten den senaste månaden. Så feg, så ynklig,
så osjälvständig.
Jag älskar dig också. Men jag gillade dig bättre på den tiden du hade kuk.

LMN, säg hej till Cathrin och Honung - de vet ALLT om dig! :))))))))
LMN
2004-12-01 16:44:37 UTC
Post by maria
Du har verkligen kört dig i botten den senaste månaden. Så feg, så ynklig,
så osjälvständig.
Jag älskar dig också. Men jag gillade dig bättre på den tiden du hade kuk.
LMN, säg hej till Cathrin och Honung - de vet ALLT om dig! [schwapp]
Jag vill knulla dom båda två. tror du vi kan styra upp detta?
maria
2004-12-01 22:03:27 UTC
Post by LMN
Post by maria
LMN, säg hej till Cathrin och Honung - de vet ALLT om dig! [schwapp]
Jag vill knulla dom båda två. tror du vi kan styra upp detta?
Tror du verkligen att du behöver min hjälp till detta? LMN, morska upp dig
lite nu, vännen. I det här fallet tror jag faktiskt på dig.
Catherin
2004-12-01 17:31:54 UTC
Post by maria
[...]
Vad är du för en fjant som använder smilyŽs här inne ?

/Catherin
maria
2004-12-01 18:02:09 UTC
Post by maria
LMN, säg hej till Cathrin och Honung - de vet ALLT om dig! :))))))))
Vad är du för en fjant som använder smily´s här inne ?
Åh nej, ännu ett viljelöst våp som slickar LMNs fötter...

LMN, den här verkar redan ha lagt upp sig, bara att hugga in!
LMN
2004-12-01 18:12:46 UTC
Riktiga kvinnor söker sig till den starkaste katten.
Tindra
Var det osjälvständiga kvinnor som du hatade mest av allt i HELA världen?
Anders Öquist
2004-12-01 20:09:52 UTC
On Wed, 01 Dec 2004 21:05:43 +0100, Tindra velade upplysa oss om följande
Post by Tindra
Post by LMN
Post by maria
Post by maria
[...]
Måste ni vara så konsekvent i att konstatera LMN's inkonsekvens?
--
Anders Öquist
"Guds vägar är råkonstiga"
maria
2004-12-01 22:11:31 UTC
Och jag som trodde du ville ha självständiga kvinnor.
Catherin
2004-12-01 18:24:03 UTC
Post by maria
Post by Catherin
Post by maria
[...]
Känns det besvärande för dig att riskera att hamna längst ner på "toplistan"
över de BÄSTA ?

/Catherin
LMN
2004-12-01 18:24:39 UTC
Post by Catherin
Post by maria
Post by maria
[...]
maria trodde att hon låg i topp och hennes chanser har ju inte
ökat efter det att ni klev in. Hon hatar er ännu mer bara för detta.
Det handlar om tusenårig biologisk kokurrens.
Honung
Äsch, jag är van, jag har ju kent utan biologiska kopplingar... tror jag...
Catherin
2004-12-01 18:42:14 UTC
Post by Catherin
Post by LMN
Post by Catherin
Post by maria
Post by LMN
Post by Catherin
[...]
Tror ?? Var inte så blygsam nu Honungen.... Det är väl vida känt vid det här
laget att kent letar desperat efter nyckeln till ditt kyskhetsbälte ? *
ger kent en ledtråd....fågel *

/Catherin
Honung
2004-12-01 18:46:08 UTC
Post by Catherin
Post by Catherin
Post by LMN
Post by Catherin
Post by maria
Post by LMN
Post by Catherin
[...]
Nej nej, då lipar han igen och jag hinner torka ihop och förtvina.
Ge ledtrådarna till någon av herrarna med stil...
Catherin
2004-12-01 18:53:08 UTC
Post by Honung
Post by Catherin
Post by Catherin
Post by LMN
Post by Catherin
Post by maria
Post by Catherin
[...]
De med stil behöver ingen nyckel... de är fingerfärdiga så det räcker ändå !

/Catherin
Catherin
2004-12-01 18:40:20 UTC
Post by LMN
Post by Catherin
Post by maria
Post by Catherin
Post by maria
[...]
Jag förstod det...Det kostar att ligga på topp...utstrålar man också manliga
hormoner som hon gör så är det stenkört.... En Kvinna ska dofta kärlek inte
fitta !

/Catherin
**/kent
2004-12-01 18:44:21 UTC
Post by Catherin
Jag förstod det...Det kostar att ligga på topp...utstrålar man också manliga
hormoner som hon gör så är det stenkört.... En Kvinna ska dofta kärlek inte
fitta !
"måste du använda könsord, kan inte du respektera att vi har regler härinne?"

**/kent
/Catherin
Catherin
2004-12-01 18:54:17 UTC
Post by **/kent
Post by Catherin
[...]
Vi ?? Du och dina löss eller ?
/Catherin
Tindra
2004-12-01 21:01:03 UTC
Post by Catherin
Post by LMN
Post by Catherin
Post by maria
Post by maria
[...]
Nu ska vi se så vi håller isär alla nya skribenter. Den som eftersträvar
ljuv kvinnlighet och doft av kärlek ovan är alltså Catherin och delar också
Post by Catherin
Och du ! Nästa gång du lägger dig på rygg och tar fram kuken kan du väl
vända på dig...jag föredrar dina rövhår för jag vill ha något grovt att
sitta på !
Du har rätt. Det är inte mkt som slår doft av kärlek och total frånvaro av
manhaftighet.
maria
2004-12-01 22:18:08 UTC
Post by Catherin
Jag förstod det...Det kostar att ligga på topp...utstrålar man också manliga
hormoner som hon gör så är det stenkört.... En Kvinna ska dofta kärlek inte
fitta !
Hahahahahahaha!!! Ojojoj, nu kommer bitchan aldrig att förlåta dig!!!

Du är här i 1 dag och lyckas idiotförklara din "bästa kompis"? Hahahahaha!!
**/kent
2004-12-01 23:16:24 UTC
Post by maria
Post by Catherin
[...]
Dom är som Bill & Bull, samt uppväxta i skyddad verkstad, den ena vet inte
vad den andra tänker - ty dom är hjärndöda.

**/kent
Nils Nilson©
2004-12-01 22:24:01 UTC
Post by LMN
Post by Catherin
Post by maria
Post by Catherin
Post by maria
[...]
Och vari ligger skillnaden?
--
Nils Nilson©

"Du har verkligen inte fattat nåt!
Den som är STÖTT och har
KUK-KOMPLEX är ju du! :-D"

(Chemical Sister 2003-01-18 19,39)
maria
2004-12-01 22:19:47 UTC
Post by LMN
maria trodde att hon låg i topp och hennes chanser har ju inte
ökat efter det att ni klev in. Hon hatar er ännu mer bara för detta.
Det handlar om tusenårig biologisk kokurrens.
Fel. Det är givetvis männen som konkurrerar om kvinnorna. Tänk bara själv
på hur svartsjuk du blir när jag ger andra män uppmärksamhet. INGET väcker
dina brunstiga haneinstinkter till liv, som just det.
Nils Nilson©
2004-12-01 23:02:38 UTC
Post by maria
Post by LMN
[...]
Det var nog det mest löjliga du skrivet.
För din egen skull, du tror väl inte på det där själv?
Då är det kanske därför du aldrig får till det.
--
Nils Nilson©

"Va fan...jag kommer aldrig få till det..."

(maria 2003-10-02 01,49)
Tindra
Vad får dig att tro att LMN har smak nog att välja ut "de BÄSTA"?
maria
2004-12-01 22:17:42 UTC
Post by Catherin
Känns det besvärande för dig att riskera att hamna längst ner på "toplistan"
över de BÄSTA ?
Varför är du så ivrig att toppa listan över viljelösa våp?

Är du "fittfeminist" (TM)?
Tindra
2004-12-01 19:37:00 UTC
Post by LMN
Post by maria
[...]
Men LMN- du låter ju helt hysterisk och förtvivlad.

Säg som det är istället:
Du saknar maria.
**/kent
2004-12-01 18:34:25 UTC
Post by bitchig
Post by LMN
Kent måste vara i flock och ha får som backar upp.
Jo jag har förstått det.
Jasså, det har du?
Ser inte du nånting själv, eller kör LMN radiostyrd bil med dej?
vilka är mina kumpaner i BBL? Jag å mina kvalster?

**/kent
bitchig
2004-12-01 18:42:29 UTC
Post by **/kent
Post by bitchig
Post by LMN
Kent måste vara i flock och ha får som backar upp.
Jo jag har förstått det.
Jasså, det har du?
Ser inte du nånting själv, eller kör LMN radiostyrd bil med dej?
Behövs inte mycket för att man ska se. LMN styr verkligen inte mig!
Dom du brukar påstå PM'ar dig med backup kanske?
Honung
Sabba inte nu när han berättat hur tuff han är ensam med 10-15 käringar!
Catherin
2004-12-01 19:01:18 UTC
Post by Honung
Post by bitchig
Post by **/kent
Post by **/kent
vilka är mina kumpaner i BBL? Jag å mina kvalster?
Dom du brukar påstå PM'ar dig med backup kanske?
Sabba inte nu när han berättat hur tuff han är ensam med 10-15 käringar!
Och berätta för all del inte att han lipar högt och beter sig som en tjurig
3-åring om vi skrattar och har kul med med en manlig skribent som verkligen
har något att säga ! Nä, det håller vi tyst om...Det är ju taskigt som
satan.

/Catherin
**/kent
2004-12-01 21:12:13 UTC
Post by Catherin
Post by Honung
[...]
Är detta ett flame?

**/kent
/Catherin
Honung
Varför tror du det?
maria
2004-12-01 21:26:34 UTC
Post by Honung
Post by **/kent
Post by **/kent
Post by Catherin
[...]
Som jag trodde alltså. Bara fyllebabbel. Det är faktiskt lite
*parkbänksaura* över skribenten ifråga.
Honung
Seriös göradetlättförsig-tolkning där.
maria
2004-12-01 21:45:56 UTC
Oj, tycker du verkligen att *parkbänksauran* är SÅ uppenbar?
Honung
Nejdå, jag tyckte hon var klockren.
**/kent
2004-12-01 23:24:27 UTC
Post by Honung
Post by maria
Post by Honung
Post by maria
[...]
Hon gillar "dunk" va?

**/kent

Mr.X
2004-11-30 16:52:20 UTC
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
Jäkla smilfink..

/Mr.X
bitchig
2004-11-30 17:16:20 UTC
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
Åh! Det där var som tack för bilderna va?

/Fittfeminsten
Nils Nilson©
2004-11-30 17:35:27 UTC
Post by bitchig
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
Åh! Det där var som tack för bilderna va?
Vilka bilder har han fått!
--
Nils Nilson©

"Berätta var du bor så kan jag ställa upp
och slå ihjäl dig helt gratis."

(Morgan Ohlsson 2003-01-09 14,22)
bitchig
2004-11-30 19:23:07 UTC
Du vet.. dom DÄR.
Nils Nilson©
2004-11-30 21:18:39 UTC
Post by bitchig
Post by Nils Nilson©
Post by bitchig
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
Åh! Det där var som tack för bilderna va?
Vilka bilder har han fått!
Du vet.. dom DÄR.
Fick han dom DÄR som du lååååvade mig som jag inte fick bara för att
jag var relativt snäll mot Tindra?
Faen vad taskig du ääääär!!!!!!!!154

Catherin
2004-11-30 17:25:23 UTC
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
bitchig är en pärla !

**/Catherin
**/kent
2004-11-30 18:29:47 UTC
Post by Catherin
Post by d***@hotmail.com
Utan tvekan. Vilken kvinna, vilken skönhet, vilka sköna ord.
bitchig är en pärla !
**/Catherin
Hahaha.. Är detta den riktiga Catherin som postar från google-konto?

**/kent
bitchig
Post by Catherin
Post by **/kent
Post by Catherin
Post by d***@hotmail.com
[...]
Självklart !
bitchig hjälpte mig in från Outlook slutligen som vän hon är så nu är jag
här ... har även varit inne och kikat runt lite förut under psynonym så jag
vet nog lite om vad som händer här ändå... *skrattar *
Okej, sköj isf. welcome. klarar du av läsaren (?) har Suss visat dej hur man
sorterar i trådar å andra finesser?

ps: Susanne, kan du bekräfta om detta är sant, gillar inte troll.

**/kent
bitchig
2004-11-30 20:50:41 UTC
Post by **/kent
Post by Catherin
Post by **/kent
Post by Catherin
Post by d***@hotmail.com
[...]
Det är Catherin. Vi tog det genom telefon. Första inlägget var via google
och då pm'ade jag henne för att kolla om det var hon.
Catherin
2004-11-30 21:04:00 UTC
Post by **/kent
Post by Catherin
Post by **/kent
Post by Catherin
Post by d***@hotmail.com
[...]
Om jag skriver att jag är konsekvent i att vara okonsekvent....tror du mig
då ?
Jag kan inte sortera än ej heller vet jag hur man uppdaterar på smidigaste
sätt men skam den som ger sig... Jag har suttit uppe hela nätter förrut när
jag har velat lära mig något...

$ $ / Catherin
bitchig
2004-11-30 21:08:26 UTC
Post by Catherin
Post by **/kent
Post by Catherin
Post by **/kent
Post by Catherin
Post by d***@hotmail.com
[...]
Plus att Cath är bäst på att hitta på historier hahahha!
fan ta den som tror på dom!