Sweden loves Soros. Leaked document shows 65% of Swedish politicians are “loyal allies” of George Soros
Mikael Forsberg
2016-10-16 05:05:07 UTC
Sweden loves Soros. Leaked document shows 65% of Swedish politicians are
“loyal allies” of George Soros

http://theduran.com/sweden-loves-soros-leaked-document-shows-65-of-swedish-politicians-loyal-allies-george-soros/

Korruptionen är så svår i Sverige att hela nationen är allvarligt hotad.

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.
Mikael Forsberg
2016-10-16 06:11:26 UTC
Post by Mikael Forsberg
[...]
His Master's Voice: Swedish MEPs in Soros' Servitude

Read more:
https://sputniknews.com/politics/201610141046339185-sweden-soros-loyalty/

:(

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.
Ken
2016-10-16 06:54:14 UTC
On Sun, 16 Oct 2016 07:05:07 +0200, Mikael Forsberg
Post by Mikael Forsberg
[...]
Det går åt helvete med Sverige och det märkliga är att så många
jobbar stenhårt för det. Vad är det som driver dem?
Det kan inte vara enbart av okunnighet.
Något annat måste också finnas där.
Hjärntvätt?

Någon förklaring har jag inte hittat trots att jag intensivt
försökt hitta förklaringen i många år.
För mig är det mycket märkligt. Jag förstår inte det.
Hjärntvätten har tydligen inte påverkat mig åtminstone.