Ericsson lägger ner tillverkningen i Sverige, tusentals anställda får sluta.
Mikael Forsberg
2016-10-03 16:38:31 UTC
Ericsson lägger ner tillverkningen i Sverige, tusentals anställda får sluta.

http://www.expressen.se/dinapengar/klart-tusentals-far-ga-fran-ericsson/

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.
Ken
2016-10-03 18:28:44 UTC
On Mon, 3 Oct 2016 18:38:31 +0200, Mikael Forsberg
Post by Mikael Forsberg
Ericsson lägger ner tillverkningen i Sverige, tusentals anställda får sluta.
http://www.expressen.se/dinapengar/klart-tusentals-far-ga-fran-ericsson/
Usch då!

Min telefon fungerar dock fortfarande perfekt efter drygt 15 år.
https://www.google.se/search?q=R310s&num=30&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiy39_Aob_PAhXDEiwKHbheAo8QsAQIJg&biw=1846&bih=1087
Mikael Forsberg
2016-10-03 20:43:35 UTC
Post by Mikael Forsberg
[...]
Jag hade en Ericsson telefon för 5-10 år sedan men den vet jag inte var
den har tagit vägen, fast den fungerade bra har jag för mig. Elektronik
är ju förbrukningsvaror numera och man får köpa nytt lite hela tiden av
det mesta tycker jag det verkar som.

Traditionell industri lägger ner i Sverige, nu är det bara
flyktingindustrin som växer.

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.