Den indiska hemligheten från tusen och en natt
Sam Albaniensson
2004-01-22 15:38:01 UTC
Främlingens hemlighet

Märk hur min S!

Yaagh är din S!!

Vill du åter se /främlingens/
Var finns /främlingens/
indiska dolk?
hemlighet?
http://www.hindisong.com/Songs/m3u/MustMust.m3u
!enhörn¡ngensoskuldsfullahorn!
Finns den i hans
Vill du
\spegelbild\?
se den finna och skära bort
Finns den
den obehagliga sanning som
inkapslad
plågat dig under ytan
i de projektiler som träffar ditt hjärta
alla dessa bortkastade år?
med mörkrets hastighet?
Vad kommer din
Finns den i hans magiska
sista tanke att vara då?
glöd i hösten,
Kommer du
som förvandlar din kyla till
att bli förlamad av
passion?
dödsångest
K o m m e r d u ? ?
en gång till?

¡¡kyddsande i ondskans bedrägliga värld.

¡kugga vakar över dig!

© Sam Albaniensson

\^/
©_©
/©\
\_
\\\
\_/
Elof Lilliesparre af Fylleskog
2004-01-22 15:40:06 UTC
A man of humble origin "Sam Albaniensson"
Post by Sam Albaniensson
[...]
Ditt bruna rövhål blir mörkare och mörkare, gråsugga.
Hur djupt skall du sjunka?

För Sverige i tiden
Sam Albaniensson
2004-01-22 15:43:47 UTC
Post by Sam Albaniensson
[...]
Jag kan sjunka ner i helvetets nedersta krets om det är det som
krävs för att befria världen från rasistiskt avskräde som det som
rinner ut ur din ruttna hjärna.

Befria Sverige
2004-01-22 16:04:50 UTC
Ditt bruna r=F6vh=E5l blir m=F6rkare och m=F6rkare, gr=E5sugga.
Hur djupt skall du sjunka?
Jag kan sjunka ner i helvetets nedersta krets om det =E4r det som
kr=E4vs f=F6r att befria v=E4rlden fr=E5n rasistiskt avskr=E4de som det s=
om
rinner ut ur din ruttna hj=E4rna.
Dra d=E5 =E5t helvete, j=E4vla svartskalle.

H=E4lsning
Befria Sverige
Sam Albaniensson
2004-01-22 16:07:10 UTC
Post by Sam Albaniensson
[...]
Dra då åt helvete, jävla svartskalle.
Hälsning
Befria Sverige
Och här har vi återigen Henry, den dallrande och parasiterande
massan av samhällsbörda bestående av en blandning av avföring och
fett ...

Den ådrige
2004-01-22 18:04:08 UTC
Post by Sam Albaniensson
Post by Sam Albaniensson
[...]
Detta måste vara det ultimata du kan kläcka ur dig?
--
TKiGBG

Skicka gärna upp en fil till ftp://beges.dyndns.org
Login: anonymous
Password: <blankt> (alltså tomt)
BEGE'S erbjuder PC för Alla:s senaste shareware-CD
FTP:n är dock bara öppen ibland.
Ps. Skicka gärna flera filer. Tack på förhand, Bege.
Sam Albaniensson
2004-01-22 18:27:50 UTC
Post by Den ådrige
Post by Sam Albaniensson
Post by Sam Albaniensson
[...]
Henry, som en sorts medium bestående av bara avföring och fett,
har förstås sina begränsningar och inte ens en *konstnär* som
Yaaagh kan hinna förvandla allt mänskligt avskräde på denna jord
till något dyrbart.

LMN
2004-01-22 18:24:56 UTC
On Thu, 22 Jan 2004 16:07:10 GMT, "Sam Albaniensson"
Post by Sam Albaniensson
Post by Sam Albaniensson
[...]
Man vet inSTINKtivt på en sekund om det är Henry som ligger bakom
ett inlägg.
Sam Albaniensson
2004-01-22 18:48:10 UTC
Post by Sam Albaniensson
Post by Sam Albaniensson
[...]
Man kan också använda sig av matematiska metoder som successiv
elimination. Således säger jag att det är Henry, för det kan
omöjligen vara vår gode Svante Wendel. Han skulle aldrig vilja
kännas vid en sådan vidrig anonym signatur som automatiskt för
tankarna till alla hjon med rasistiska idéer som kämpar om
socialbidrag, mot gängse gatugäng i Göteborgs gojimgetton.

Hälsning
Sam
Henry Rouhivuori
2004-01-22 18:55:41 UTC
Post by Sam Albaniensson
Post by Sam Albaniensson
[...]
Vad menar LMN med ovanstående?
LMN:s inlägg stinker blattefjäsk...
Har du börjat att gå i kyrkan på söndagarna?
--
Under detta meddelande synliga, mindre sakliga inlägg observeras
och dess postare kommer att av undertecknad mötas personligen
för fortsatta diskussioner.
Sam Albaniensson
2004-01-22 18:59:22 UTC
Post by Sam Albaniensson
Post by Sam Albaniensson
[...]
Seså, vår gode parasit ... Tänk om LMN är en "neger" innerst inne
i sitt hjärta?!
Post by Henry Rouhivuori
Har du börjat att gå i kyrkan på söndagarna?
Jag antar att du förknippar sådant som kyrkobesök med "svåra" och
för dig ogenomförbara saker, såsom /sysselsättning/, vår goda
groda.

LMN
2004-01-22 19:24:01 UTC
Post by Henry Rouhivuori
Post by LMN
Post by Sam Albaniensson
[...]
Det stinker lantbajs om alla dina inlägg oavsett vad du framför
för "åsikt" i dem.
Henry Rouhivuori
2004-01-22 19:32:46 UTC
Post by LMN
Det stinker lantbajs om alla dina inlägg oavsett vad du framför
för "åsikt" i dem.
Jag bor i en stad.

Borås, of course.
Nils Nilson©
2004-01-22 22:51:53 UTC
Post by Henry Rouhivuori
Post by LMN
Det stinker lantbajs om alla dina inlägg oavsett vad du framför
för "åsikt" i dem.
Jag bor i en stad.
Borås, of course.
Borås?!?!? Stad?!?!?!?! HAHAHAHAHAHAHAHA
--
Nils Nilson©

"Argumentera aldrig med en idiot. Han kommer bara
att dra ner dig till sin nivå - och besegra dig med
sin överlägsna erfarenhet."

- Okänd.

HAHAHAHAHAHH! jag grinar så jag GRÅTER!!!!!!!!! :-O
LMN
2004-01-23 21:12:31 UTC
Post by Henry Rouhivuori
Post by LMN
Det stinker lantbajs om alla dina inlägg oavsett vad du framför
för "åsikt" i dem.
Jag bor i en stad.
Borås, of course.
BWAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!

DET ÄR JU FÖR FAN E P I T O M E N AV LANTBAJS!

(Härunder erbjuder jag er alla att slänga skit - inte för att det behövs
nån mer egentligen, inte fysisk i alla fall - på "staden" Borås, nästet
för inavlade dyngsprättare och finnar - eller en blandning därutav)
MHN
2004-01-23 21:28:43 UTC
On Thu, 22 Jan 2004 20:32:46 +0100, Henry Rouhivuori
Post by Henry Rouhivuori
Post by LMN
[...]
Borås, är en underbar stad. Man slipper ödsla ord, då ingen av invånarna är
direkt talföra. Ett gatukontor som månar om framkomliga gator. Bilister som
är enkelspåriga, och ej förstår visst cirkulationsomlopp. Framför allt så är
Borås underbart pga dess närhet till långt härifrån.
Elof Lilliesparre af Fylleskog
Detta är en svensk signatur
MHN
Tycker man om finskor, å blattskor, så finns det tillräckligt.
Elof Lilliesparre af Fylleskog
2004-01-23 21:34:37 UTC
Post by MHN
Post by Elof Lilliesparre af Fylleskog
Mycket pippa?
Tycker man om finskor, å blattskor, så finns det tillräckligt.
Fitta som fitta, sa Rydhammar och grenslade Gardell.
Detta är en svensk signatur
MHN
2004-01-23 21:39:03 UTC
Post by MHN
Post by Elof Lilliesparre af Fylleskog
Mycket pippa?
Tycker man om finskor, å blattskor, så finns det tillräckligt.
Fitta som fitta, sa Rydhammar och grenslade Gardell.
Nu verkar du behandla frågeställningar vilka, eventuellt, Henry, är bättre
på att besvara.
Henry Rouhivuori
2004-01-23 22:34:48 UTC
Post by MHN
[...]
Vad Rydhammar och Gardell sysslar med vet jag inte, men vad en
fitta är det vet jag.
Sam Albaniensson
2004-01-23 22:38:45 UTC
Post by Henry Rouhivuori
Post by MHN
på att besvara.
Vad Rydhammar och Gardell sysslar med vet jag inte, men vad en
fitta är det vet jag.
Du vet dock inte vad arbete och inkomst är, din jävla parasitjävel
som lever på socialbidrag och på sin mammas pensionspengar!

Henry Rouhivuori
2004-01-23 22:52:38 UTC
Post by MHN
Post by Henry Rouhivuori
Post by MHN
[...]
Vem är det som lever på *sin* mammas pensionspengar ?
Menar du mig, men inte vågar skriva det ?
Blattar brukar vara rädda av sig.
Sam Albaniensson
2004-01-23 22:56:07 UTC
Post by Henry Rouhivuori
Post by MHN
Post by Henry Rouhivuori
Post by Henry Rouhivuori
Post by MHN
som lever på socialbidrag och på sin mammas pensionspengar!
Vem är det som lever på *sin* mammas pensionspengar ?
Menar du mig, men inte vågar skriva det ?
Jag menar just dig, ditt jävla hjon, och jag säger det mycket
tydligt, din jävla parasitjävel. Så tala nu om för oss hur det
kommer sig att du inte ens kan få a-kassa; för den saken har jag
redan undersökt väl, din värdelösa klump utan muskler och hjärna!!

MHN
2004-01-23 22:42:36 UTC
Post by MHN
[...]
Nu var väl den ursprungliga fittiden en sådan fitta som sitter på mänskligt
kvinnfolk, å inte hundar. Så försök igen Henry.
Henry Rouhivuori
Jag förstår inte vad du menar trots att du är boråsare!
Henry Rouhivuori
2004-01-23 22:33:39 UTC
Post by LMN
Post by Henry Rouhivuori
Post by LMN
[...]
Det finns ingen anledning att slänga skit på Den Fina Staden
Borås. Skiten kan ni behålla för er själva.
LMN-negrur?
Sam Albaniensson
2004-01-23 22:35:50 UTC
Post by LMN
Post by Henry Rouhivuori
Post by LMN
för "åsikt" i dem.
Jag bor i en stad.
Borås, of course.
BWAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
!!!!!!!!
Post by LMN
Det finns ingen anledning att slänga skit på Den Fina Staden
Borås. Skiten kan ni behålla för er själva.
LMN-negrur?
Det är inget fel på Borås, din jävla parasitjävel; det är bara fel
på dig, din illaluktande, skelögda och parasiterande klump av
samhällsbörda!

Berätta nu varifrån du får din "inkomst", din jävla parasit!

LMN
2004-01-23 23:18:51 UTC
On Fri, 23 Jan 2004 22:35:50 GMT, "Sam Albaniensson"
Post by Sam Albaniensson
Det är inget fel på Borås,
DET ÄR VÄL FÖR FAN EN JÄVLA MASSA FEL PÅ JÄVLA BORÅS

B O R Å S för helvete.
Sam Albaniensson
2004-01-23 23:47:04 UTC
Post by Sam Albaniensson
Det är inget fel på Borås,
DET ÄR VÄL FÖR FAN EN JÄVLA MASSA FEL PÅ JÄVLA BORÅS
B O R Å S för helvete.
Henry är visst ett evolutionens misstag, men det är knappast Borås
fel det.

LMN
2004-01-22 15:45:46 UTC
Post by Sam Albaniensson
glöd i hösten,
Kommer du
som förvandlar din kyla till
att bli förlamad av
passion?
dödsångest
Briljant UPA.

- -
.---. ,-,-,-. .-,--. ,---. ,-,-,-. ,.
\___ `,| | | `\__ | -' `,| | | / |
\ | ; | . / | ,-' | ; | . /~~|-.
`---' ' `-' '`--' `---| ' `-' ,' `-'
,-.|
`-+'
Sam Albaniensson
2004-01-22 15:47:21 UTC
Vad betyder UPA?

LMN
2004-01-22 15:54:14 UTC
Post by Sam Albaniensson
[...]
Usenet Performance Art

- -
.---. ,-,-,-. .-,--. ,---. ,-,-,-. ,.
\___ `,| | | `\__ | -' `,| | | / |
\ | ; | . / | ,-' | ; | . /~~|-.
`---' ' `-' '`--' `---| ' `-' ,' `-'
,-.|
`-+'
Sam Albaniensson
2004-01-22 15:56:15 UTC
Post by Sam Albaniensson
[...]
Tackar, tackar. Du är inte heller så dålig på det, även om en
satsning på bildning och form skulle kunna lyfta ditt grejs en
aning.

Den ådrige
2004-01-22 18:05:01 UTC
Post by Sam Albaniensson
[...]
Vem tror du att du är? Du ska inte tro att du är något!

i***@gmail.com
2017-05-26 10:59:49 UTC
Hej
Jag är VANESSA MAIGRAT , en affärskvinna från Frankrike och bosatta i Sverige. För att bekämpa fattigdom och utslagning i banken, erbjuder jag online:
-Kommersiella lån
-Personliga lån
-Finansiering lån
-Fastigheter lån
Och allt från 25 000 till 900.000 Kr Kr
Kredit räntan är 2% på hela lånet och lånevillkor som är mycket enkla. Önskade lån erhålls inom 72 timmar efter inlämnandet. Mitt erbjudande är allvarliga, kan du förverkliga genom det förfarande som är rättsligt förfarande mellan enskilda utlåning.
Kontakta mig idag och låt mig veta hur mycket pengar du vill låna.
Min mejladress är: ***@gmail.com
Min mejladress är: ***@gmail.com
WHATSAPP : +2 296 6799 79
Med glädje av er som läser