Vad har hänt med swnet.diverse?
Niclas Pedersen
2011-07-18 07:34:58 UTC
Jag ser bara i princip politiska och liknande skitinlägg (ja, just
det).
Det finns minst en grupp för sådan dynga.

Jag minns den tid då President Dufvenberg, NetWeasel, :/kent, LM, S.W,
Lurker (puss!) John-Henri (hångel!) och Roland (saknar dig, buddyboy)
m.fl. härjade friskt.
Den tiden då trakasserier, krig mot njorskar och min absoluta favorit
för att få igång en fin fajt; spellflame regerade.
Jo, jag kan stava som en kratta själv, men det gjorde inget, det satte
bara igång en fin fajt det med.
Nu har jag inte postat här sedan säkert 2001, men var då uppe i runt
25.000+ inlägg.

Ni verkar vara så tråkiga att klockorna stannar.
Skärp er för helvete och dra till samma domän för att ha sabbat ett
fint forum.

Piss off.

/Huppen, :/gnet, Sigh-Berndt Rääkslääp m.fl om jag missat någon av
mina personligheter.
Henrik Bengtsson
2011-07-18 08:28:13 UTC
Post by Niclas Pedersen
Ni verkar vara så tråkiga att klockorna stannar.
Skärp er för helvete och dra till samma domän för att ha sabbat ett
fint forum.
Ditt namn kom faktiskt upp för ett par dagar sen i ett samtal med Rolle och
J-H. Nåt om att du blev nedsupen och skedad...
Post by Niclas Pedersen
/Huppen, :/gnet, Sigh-Berndt Rääkslääp m.fl om jag missat någon av
mina personligheter.
Analakrobaten... (Vilket det tydligen finns en porrserie som heter, dags
för dig att börja begära in royalties?)

/Henrik
Niclas Pedersen
2011-07-18 09:19:45 UTC
Ni verkar vara s tr kiga att klockorna stannar.
Sk rp er f r helvete och dra till samma dom n f r att ha sabbat ett
fint forum.
Ditt namn kom faktiskt upp f r ett par dagar sen i ett samtal med Rolle och
J-H. N t om att du blev nedsupen och skedad...
Det är en episod i mitt liv jag faktiskt är ganska stol ... eh .. som
jag skäm ... eh ... har glömt.
Vad pratar du om?
Är du full?
/Huppen, :/gnet, Sigh-Berndt R ksl p m.fl om jag missat n gon av
mina personligheter.
Analakrobaten...   (Vilket det tydligen finns en porrserie som heter, dags
f r dig att b rja beg ra in royalties?)
Oh, jag glömde @***@l@***@ten.
Det var den första personligheten som visade sig runt -98.
/Henrik
/Huppskij
Avos
2011-07-18 08:59:39 UTC
Post by Niclas Pedersen
[...]
Nu finns det ju Så ska det låta på TV, och det programmet drar säkert
till sig en del skrivare härifrån.NU måste jag dra, för Leksand ligger
efter i serien. Hur tror du att det ska gå ?
Niclas Pedersen
2011-07-18 09:21:11 UTC
Post by Avos
Post by Niclas Pedersen
[...]
Förhoppningsvis rakt ned i en bajamaja modell -91, icke rengjord sedan
nämnda årtal.

/Hupp
Avos
2011-07-22 19:06:50 UTC
Post by Niclas Pedersen
Post by Avos
Post by Niclas Pedersen
[...]
-91 började jag på internet, tror jag skrev här första gången 92. Då var
diverse en bajamaja. Jag( Ola Eriksson , men säg det inte åt annat än
dina närmaste bekanta och vänner) har väl inte varit någon aktiv
diversian precis. Sedan jag började tycka att politik är pest, har jag
dock ångrat att jag missat en del.
Lars Johansson
2011-07-18 15:07:28 UTC
Folk har utvecklats. De flesta av oss finns nu på FamiljeLiv.se.

Några har fastnat i spel. Christer Dufvenberg är grym:

--
"A man can't just sit around."
Lars Johansson

via Windows Phone

mina personligheter.
Avos
2011-07-22 19:07:57 UTC
Post by Lars Johansson
Folk har utvecklats. De flesta av oss finns nu på FamiljeLiv.se.
;-)
Post by Lars Johansson
http://youtu.be/ggB33d0BLcY
Så "kul" :-)
TMM
2011-07-23 14:52:30 UTC
Jag ser bara i princip politiska och liknande skitinlägg (ja, just det).
Det finns minst en grupp för sådan dynga.
Det mest fascinerande är väl att folk faktiskt fortfarande häckar här, i
väntan på att nån ska skriva nåt. Kul att nån tar det steget också ibland.
x***@y.z
2011-09-05 18:00:42 UTC
On Mon, 18 Jul 2011 00:34:58 -0700 (PDT), Niclas Pedersen
Post by Niclas Pedersen
[...]
Bah! Och det ska man höra av en som sover på jobbet! Tillbaka i drevet
med dig, jädra tjädergädda!
d***@2048.se
2016-09-20 18:12:02 UTC
Post by Niclas Pedersen
[...]
5 år senare ---

Lustigt nog så ploppar det fortfarande fram sånt här nån gång ibland när folk letar efter min epostadress.

Så hur är det med Huppen? Lyssnar på dödsmetall och har allmänt förakt för verkligheten som vanligt??

runka
(king.dl dl is da king osv)