SIFO-undersökningen som försvann - och ett värdlandsavtal som vann
Mikael Forsberg
2017-05-21 20:43:10 UTC
SIFO-undersökningen som försvann - och ett värdlandsavtal som vann

http://hanslillagrona.blogspot.se/2017/05/sifo-undersokningen-som-forsvann-och.html

Värdlandsavtalet med NATO är helt emot folkviljan och därför kan inte
USA:s och deras NATO:s övningar i Sverige betraktas som något annat än
invasion och ockupation.

---
Detta e-postmeddelande har sökts igenom efter virus med antivirusprogram från Avast.
i***@gmail.com
2017-05-26 10:56:01 UTC
Hej
Jag är VANESSA MAIGRAT , en affärskvinna från Frankrike och bosatta i Sverige. För att bekämpa fattigdom och utslagning i banken, erbjuder jag online:
-Kommersiella lån
-Personliga lån
-Finansiering lån
-Fastigheter lån
Och allt från 25 000 till 900.000 Kr Kr
Kredit räntan är 2% på hela lånet och lånevillkor som är mycket enkla. Önskade lån erhålls inom 72 timmar efter inlämnandet. Mitt erbjudande är allvarliga, kan du förverkliga genom det förfarande som är rättsligt förfarande mellan enskilda utlåning.
Kontakta mig idag och låt mig veta hur mycket pengar du vill låna.
Min mejladress är: ***@gmail.com
Min mejladress är: ***@gmail.com
WHATSAPP : +2 296 6799 79
Med glädje av er som läser